Меню Закрити

Колектив центру

Спеціалісти центру краще розуміють індивідуальні особливостi учнів. Оволодівають різноманітними педагогічними методиками,
що дає їм змогу ефективно сприяти розвитку дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.

Директор центру:

Планує та організовує роботу інклюзивно-ресурсного центру, видає накази, контролює їх виконання, затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції фахівців ІРЦ.

Розробляє та затверджує річний план роботи ІРЦ, графік діяльності ІРЦ, проводить наради з планування та організації діяльності ІРЦ.

Створює належні умови для продуктивної праці фахівців ІРЦ, підвищення їхнього фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, новітніх технологій надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

Організовує та бере участь у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб.

Організовує ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ, реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні послуги дітям з особливими освітніми потребами за їхньою згодою.

Організовує, здійснює та контролює надання консультацій, методичної допомоги та взаємодію з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, а також батьками (одним з батьків) або законними представниками дітей.

Організовує інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність працівників, дітей та їхніх батьків.

Практичний психолог

здійснює оцінку когнітивної сфери: сприймання, пам’яті, особливості здійснення мислительних дій та операцій, уваги, уяви, дрібної моторики та зорово-моторної координації.
здійснює оцінку емоційно-вольової сфери: визначення рівня мотивації до навчання та співпраці з дорослим, рівня емоційного інтелекту(вміння розпізнавати, проявляти та контролювати емоції та почуття) та рівня домагань дитини.
розробляє методичні рекомендації з метою здійснення всебічного розвитку дитини для батьків та фахівців, враховуючи індивідуальні психофізичні можливості дитини.
➤ бере участь у організації системного кваліфікованого супроводу, наданні психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
 проводить консультації для педагогічних працівників закладів освіти та батьків або законних представників дитини.
здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення семінарів, конференцій, вебінарів тощо.
постійно підвищує свій фаховий рівень беручи участь у різноманітних тренінгах, майстер – класах, супервізіях тощо. дотримується у своїй роботі Етичного кодексу психолога та сприяє створенню комфортних та належних умов для ефективної роботи колективу.

Вчитель-логопед

здійснює оцінку рівня мовленнєвого розвитку дитини: наявність звуків відповідно віку, стан артикуляційного апарату, рівень розуміння мовлення, обсяг пасивного та активного словників, сформованість фонематичних процесів, стан зв’язного та лексико-граматичного мовлення, а також інтонаційну виразність, темп та ритм мовлення;
бере участь у організації системного кваліфікованого супроводу, наданні психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
проєктує оптимальні шляхи подолання мовленнєвих порушень дитини, розробляє рекомендації батькам та фахівцям, які працюють з дитиною;
надає консультації та методичну підтримку педагогічним працівникам закладів освіти, а також батькам, або законним представникам дитини;
здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення семінарів, конференцій, вебінарів тощо;
постійно підвищує свій фаховий рівень та дотримується принципів педагогічної етики.

Вчитель-дефектолог

здійснює оцінку освітньої діяльності відповідно до основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного та шкільного віку відповідно до навчальних програм, звертає увагу на вміння використовувати набуті знання та досвід у практичній діяльності, графомоторні навички;
бере участь у організації системного кваліфікованого супроводу, наданні психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
проєктує оптимальні шляхи розвитку пізнавальних процесів  дитини, розробляє рекомендації батькам;
надає консультації та методичну підтримку педагогічним працівникам закладів освіти а також батькам або законним представникам дитини з ООП;
здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення різноманітних просвітницьких заходів (семінарів, конференцій, вебінарів, тощо);
постійно підвищує свій фаховий рівень та дотримується принципів педагогічної етики.

Вчитель реабілітолог

здійснює оцінку фізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами: визначає рівень її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної та загальної моторики, способу пересування тощо;
бере участь у організації системного кваліфікованого супроводу, наданні психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
надає рекомендації щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини;
надає методичну допомогу педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів з питань організації надання педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.